Stížnost
Stížnost je vyjádření Vaší nespokojenosti, výhrad či nesouhlasu s postupem Zdravotnické záchranné službě JčK při poskytování přednemocniční neodkladné péče.
Stížnost může podat:
- pacient, zákonný zástupce nebo opatrovník pacienta;
- osoba blízká v případě, že pacient tak nemůže učinit s ohledem na svůj zdravotní stav nebo pokud zemřel;
- osoba zmocněná pacientem;
- právnická osoba (např. smluvní dodavatelé či smluvní zdravotní pojišťovna apod.).
Písemná žádost musí být čitelná, srozumitelná a z obsahu musí být zřejmé, čeho se týká.
Fyzická osoba uvede ve stížnosti jméno, příjmení, popř. datum narození, podpis a místo trvalého pobytu, popř. i jinou adresu pro doručování písemností (kontaktní adresa).
Právnická osoba uvede ve stížnosti svůj název nebo obchodní firmu, identifikační číslo nebo obdobný údaj a adresu sídla, popř. jinou adresu pro doručování.
Stížnost můžete poslat prostřednictvím formuláře níže, nebo písemně na vedení organizace:
Zdravotnická záchranná služba Jihočeského kraje | |
---|---|
Sekretariát ředitele: | B. Němcové 1931/6 370 01 České Budějovice |
ID datové schránky: | g4umvrn |
E-podatelna: | podatelna@zzsjck.cz |
Pravidla pro zasílání příloh: | akceptované formáty, velikost a další podrobnosti v dokumentu zde (15,86 kB) (15,86 kB) |
Stížnost je možné zaslat i na adresu zřizovatele:
Krajský úřad Jihočeského kraje | |
---|---|
Adresa: | Odbor sociálních věcí a zdravotnictví U Zimního stadionu 1952/2 370 76 České Budějovice |
Telefonní ústředna (recepce): | +420 386 720 111 |
E-podatelna: | posta@kraj-jihocesky.cz |